Noca på vift i världen!

2018-03-31
22:23:05

31/3 Fullt ös, tydliggörande och besök hemifrån

Lördag och jag gick upp 5:30 precis som de två dagarna innan. Jag gick till restaurangen och blev tillsagd att rosta bröd tills dom öppnade, då blev jag förflyttad till att servera bacon och korvar.

Tiden rullade på snabbt och jag fick prata med väldigt många gäster, inte konstigt då det var 606 personer på frukost. Jag var inte rastlös och jag behövde inte jobba skiten ur mig heller vilket var skönt.

Innan vi öppnade imorse frågade managern helt från ingenstans om jag var intresserad av killen som precis gick förbi (personal), varpå jag ser ut som ett frågetecken och svarar nej. Han upprepar frågan och pekar på en annan kille och jag svarar nej. Sedan vänder sig manager mot killarna, pekar och upprepar "she’s not interested in you" mot varje kille. Pinsamt, men det var skönt att han tydliggjorde det eftersom de inte verkade ta mitt nej seriöst som ni fick läsa tidigare.

När jag slutat jobba vid elva tog jag och Linnéa en lång promenad till uShaka. Vi gick runt och kollade på butikerna där och käkade även lunch. När vi ätit strosade vi långsamt tillbaka till hotellet och var tillbaka till kvart i tre.

Vi böt om och gick ner till stranden för att bada, även fast det var dåligt väder och duggade lite lätt. Det var ju ändå 26 grader ute så vi tänkte varför inte.

När vi kom tillbaka från badet satte vi oss i lobbyn och väntade på att mina föräldrar skulle komma till hotellet!

När de checkat in och vi visat deras och vårat rum gick vi och åt middag på Suncoast tillsammans.

Nu är det natti natti då vi alla är trötta från flygresor, tidig uppgång och jobb.

Kram Noca

Ps. Dagens läsning innan sovdags är ett brev från min Nicklas, längtar tills jag får läsa vad han skrivit. Tack älskling!