Noca på vift i världen!

2015-07-31
16:21:00

31/7: Sjukhusdagis och insmugglad till ist 😱

Dagen började helt ok, vaknade av värmen vid typ 7 och gick upp då. Sen efter frukost fick vi lite fritid innan dagens aktivitet som var water. De lät skönt ända till ledarna sa "utomhus hela dagen och de räknas vara 40 grader i skuggan idag"...
Så ingen aktivitet för mig idag, utan jag hamnade på ett typ Sjukhusdagis i nån svensk by med massa andra (24 totalt) svenskar med liknande mående som jag själv. Så där låg jag till typ 3, halv 4 då jag blev "utcheckad" av mamma och min ledare. Efter de fick jag duscha i kallduscharna, vilket va så skönt. Duschade med kläderna på så hade blöta svala kläder efteråt. 👍
Efter de kändes de lite bättre så kunde vara me och hjälpa till lite med matlagningen, vilket min patrull tyckte om.
Sen när solen gått ner fick jag gå till scout shoppen och kolla där, hittade lite kul grejer där. Exempelvis mamma. Så efter jag vart där på shoppen lite hände jag me till ist lägret. Mamma "smuggla in" mig där och såg deras öken att sova på och deras högljudda matsal. Efter de är de nu in i bastutältet och försöka få lite sömn.
//noca 💗

Kommentar:
2015-07-31 @ 20:14:33
#1: Per

Tänker på dig och lider med dig gumman.... / Per

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: