Noca på vift i världen!

2018-04-20
17:45:36

Slutreflektion - Praktik på Blue Waters Hotel

Jag skulle inte påstå att jag kommer från Sydafrika helt utan nya erfarenheter, men jag har inte fått den typen av erfarenhet jag hade förväntningar på.

Min tid i Sydafrika var bra och självklart lärde jag mig mycket, bland annat kulturen i Sydafrika och det sociala samspelet i ett annat land.

Minus med praktiken är att jag inte fick göra mycket under arbetsdagarna, jag har lärt mig att kolla på och försöka lära mig utav att se vad personalen gör. Jag känner även att jag inte kommer att kunna rekommendera detta hotell och denna stad till kommande elever på min skola. Det är ändå vår sista praktiktid under gymnasiet och jag känner att denna då ska ge oss mer än vad tiden på Blue Waters gav mig. Upplägget var inte det bästa, bemötandet av personal var inte heller så bra och de som hade översta ansvar pratade knappt med oss under hela månaden.

Men självklart så kommer jag inte att glömma denna månad; allt jag har fått göra, uppleva och se har varit utöver det normala.

Kram Noca

(null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: